divendres, 10 de desembre del 2010

Festa Nadal, 22 de Desembre

Bona tarda nens!!
Com ja sabreu d'altres anys, l'últim dia de curs, el dimecres 22 de Desembre farem una petita festeta a la classe de la que, ja parlarem la setmana vinent. Però abans de fer aquest "guateque", us proposo de 8.30 a 10.30 veure una pelí a la classe. Vull que doneu idees sobre quina es la que voleu veure, tenint en compte que no ha de ser molt llarga (més o menys ha de ser d'una hora i mitja de durada). Pluja de idees nois!!!!

24 comentaris:

  1. Jo proposo veure garfield2? alba si vols jo la puc portar.

    ResponElimina
  2. Hola Alba a mi m´agradaria veure alguna pel.licula de disney com per exemple: Hannah MOntana, o si pot ser Camp Rock 2

    ResponElimina
  3. Alba has rebut el meu comentari?Adeu!!!

    ResponElimina
  4. eclipse no era, era los simpsons

    ResponElimina
  5. Hola soc la Loli i Alba si vols podriem veure una pel-licula de riure com per exemple: Viky el Bikingo que no se com es titula pero se que la va fer Michael Bully Herbig.

    ResponElimina
  6. Hola!
    Soc la Paula Mayo.
    Jo proposo de veure la pelicula de 12 a casa.
    Fa molt de riure.ADEU!!!

    ResponElimina
  7. La meva proposta es el viaje de CHIHIRO

    ResponElimina
  8. hola soc el steven.
    jo proposo ver scarimubi 4

    ResponElimina
  9. Hola soc la Paula acosta i ami m'hagradaria veure `` 12 fuera de casa´´ fa molta gracia a vera si podem veure aquesta ``ADEU´´

    ResponElimina
  10. Hola Alba jo vui veure 16-12 10
    los viajes de gulivert



    Adeu!!!

    ResponElimina
  11. Hola Alba!
    Jo proposo veure una peli de riure, per passar una bona estona tots junts!
    Per exemple, Solo en Casa (que es una mica antiga, pero molt divertida) o Niños Grandes (que es d'aquest estiu).

    ResponElimina
  12. Hola Alba jo vull veure solo en casa o Indiana Jones en busca del arca perdida.
    Gracies ALBA per fer aixo per nosaltres

    ADEU!!!

    ResponElimina
  13. ALBA jo et vull dir que gracies per tot lo del concert o hem fet molt bé gracies a tú.
    ALBA GRCIES PER TOT I BON NADAL

    ResponElimina
  14. JOAN, ets un SOL, MOLTES GRÀCIES! Després d'aquesta setmana..., t'agraeixo que em diguis això, MOLTES GRÀCIES de veritat.
    Gràcies carinyet!
    Que passis un bon cap de setmana i descansa que t'ho has guanyat!

    ResponElimina
  15. ALBA pots ficar al blog uns videos de cracovia sisplau?
    "QUEQUE VINE CAP AQUI"

    ResponElimina
  16. Hola Joan! Si que puc penjar videos de Crakovia, però digue'm algun que t'agradi o que sapigues que esta bé. D'acord? Llavors el busco i el penjo. Gràcies guapo!

    ResponElimina
  17. ALBA i a un que es diu el ninot vudú d'en Cristiano. Tens que posar primer crackovia i despres tot lo altre.

    ADEU ALBA!!!

    ResponElimina
  18. ALBA tambe i a un altre que es diu crackovia piensa en verde. GUTI I CR9 I RAMOS VS NUÑEZ I FLORENTINO.

    ResponElimina
  19. ALBA també i ha un que es diu:CRACKOVIA NUÑEZ Y GASPAR(BARÇA MADRID EN 3D).

    ADEU ALBA.

    ResponElimina
  20. HOLA ALBA!!!!!!ALBA SIUSPLAU PODEM VEURE ``SOLO EN CASA 2´´SIUSPLAU!!!!

    ResponElimina
  21. Si jo també vull veure SOLO EN CASA 2 SI PODEM I SI NO LA QUE TU VULGUIS.
    ADEU ALBA!!!

    ResponElimina
  22. BON NADAL !!! No m'he pogut conectar a l'ordinador fins ara perquè hè estat tot el dia de NADAL ha MONTBLANC I AVUI he estat ha casa de l'AVIA.


    ADEUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina